Blog

Zainteresowania Twoich klientów – jak się o nich dowiedzieć?

Business

Zainteresowania Twoich klientów – jak się o nich dowiedzieć?

Audience Insights to narzędzie, które pozwala nam sprawdzić jakimi zachowaniami, zainteresowaniami cechuje się nasza grupa odbiorców, a to pomoże nam następnie przy targetowaniu.

Zainteresowania klientów możemy sprawdzić  w wyżej wymienionym narzędziu. Znajduje się ono w Biznes Managerze na Facebooku i jest bardzo przydatne, ponieważ pozwala nam sprawdzić jakie strony są obserwowane przez naszych potencjalnych klientów.

Audience Insights z początku może wydać się nieco skomplikowane, choć wcale takie nie jest. Z lewej strony znajdziemy panel, który daje nam możliwość ustawienia kryteriów, jakimi mają charakteryzować się nasi odbiorcy. Jeżeli mają to być osoby zamieszkałe na terenie Polski – zaznaczamy ten kraj, jeżeli mają to być kobiety – ustawiamy taką płeć, jeżeli przedział wiekowy ma być od 18 do 45 roku życia – taki przedział wybieramy, jeżeli mają interesować się one fitnessem – wpisujemy to. Opcji jest wiele więcej – język jakim mają się posługiwać dane osoby, ich status, zawód, wykształcenie itp.

Jakie informacje pokaże nam Audience Insights?

Jak widać na załączonym obrazku – według kryteriów, jakie dla przykładu zostały podane – nasza grupa odbiorców to w największej ilości kobiety w wieku 25-34 lat (choć różnica nie jest ogromna między innymi przedziałami wiekowymi). Dalsze informacje, które nie są już widoczne na zrzucie wskazują na to, że najwięcej z nich jest w związku małżeńskim, ukończyło szkołę wyższą oraz najczęściej są to osoby pracujące w na stanowiskach Edukacja i biblioteki, Opieka społeczna.

W innych zakładkach widoczynych w górnej części grafiki możemy również sprawdzić jakie strony występują wśród najczęściej polubionych, skąd te osoby są, jaką aktywność podjęły w ciągu ostatnich kilkudziesięciu dni a nawet z jakich urządzeń najczęściej korzystają.

Jak wykorzystać te informacje dowiesz się z wpisu
Jak nie tracić potencjalnych klientów przy zawężaniu grupy odbiorców. [odnośnik]

Audience Insights jest więc narzędziem, które może nam bardzo dużo powiedzieć o naszych potencjalnych klientach. Warto wiedzieć o istnieniu oraz przeznaczeniu takiego narzędzia, ponieważ może ono pomóc w tworzeniu przyszłych kampanii reklamowych.

Leave your thought here

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Compare
Wishlist 0
Open wishlist page Continue shopping